Intrebari frecvente

  • Care sunt costurile pentru trimiterea prin dispozitive proprii?

    Pentru fiecare SMS vei fi taxat cu doua unitati (taxa pentru folosirea platformei noastre) + costul de trimitere al unui SMS aferent abonamentului dvs. GSM (in cazul in care nu aveti un abonament cu sms-uri nelimitate).

  • Cum functioneaza trimiterea prin dispozitive proprii?

    Platforma noastra se conecteaza la telefonul / dispozitivul dvs. si trimite SMS-urile prin abonamentul dvs. (veti fi taxat de operator conform contractului dvs. cu acesta). Pentru abonamentele cu SMS-uri nelimitate nu vei avea costuri suplimentare.

  • Care este limita de SMS-uri / abonament pentru trimiterea prin dispozitive proprii?

    Pentru abonamentele cu SMS-uri nelimitate, operatorii pot avea totusi o limitare, dar aceasta depinde de contractul dvs. cu operatorul GSM. Se recomanda trimiterea a maxim 3.000 de mesaje / luna / abonament, dar nu mai mult de 200 de mesaje / zi / abonament. Pentru trimiterea unui volum mai mare de mesaje se recomanda conectarea mai multor dispozitive / abonamente sau trimiterea prin reteaua smsadvert.

  • Cum pot trimite mai multe mesaje fara a depasi limita de SMS-uri / abonament?

    Pentru a trimite mai multe mesaje fara a depasi limita de SMS-uri / abonament va recomandam conectarea mai multor dispozitive / abonamente simultan la contul dvs. prin instalarea aplicatiei smsadvert pe mai multe dispozitive, astfel in momentul trimiterii unei campanii, platforma noastra va trimite mesajele distribuind in mod egal trimiterea prin dispozitivele conectate.

  • Pot trimite mesaje folosind un dispozitiv cu cartela prepay?

    Nu recomandam folosirea cartelelor prepay deoarece acestea au o limita de SMS-uri / luna mai mica in general. Depasirea acestei limite poate duce la blocarea temporara a cartelei. Recomandarea noastra este folosirea unui abonament cu SMS-uri nelimitate.

  • Ce operatori de telefonie mobila sunt recomandati?

    Recomandarea noastra pe baza experientelor avute de clientii nostri este Orange, urmat de Vodafone. Operatorul Telekom are o limita de SMS-uri mai mica in general si o filtrare mai stricta a mesajelor, iar operatorul RCS-RDS nu ofera abonamente cu SMS-uri nelimitate.

  • Ce model de telefon este recomandat?

    Orice model de telefon cu Android. Versiunea minima de Android suportata este: 6.0

  • Pot trimite SMS-uri daca telefonul nu este conectat la internet?

    Nu. Aplicatia are nevoie de conexiune la internet pentru a trimite SMS-uri.

  • Trebuie sa am aplicatia deschisa pe telefon pentru a trimite SMS-uri?

    Da. Pentru a evita inchiderea aplicatiei in mod neasteptat, va rugam sa ajustati setarile telefonului in functie de marca/modelul dvs. asa cum gasiti pe siteul: dontkillmyapp.com. In cazul in care aceasta problema persista, mentineti aplicatia deschisa in prim plan si conectati telefonul la incarcat.

  • Cum pot trimite SMS-uri de pe mai multe telefoane in acelasi timp?

    Instaleaza aplicatia mobila pe mai multe telefoane si autentifica-te in contul tau pe fiecare dintre ele. La rubrica "Dispozitive" vei vedea toate telefoanele conectate la contul tau, astfel in momentul trimiterii unei campanii, platforma noastra va trimite mesajele distribuind in mod egal trimiterea prin dispozitivele conectate.

  • Care este viteza de trimitere a SMS-urilor?

    Aceasta depinde de numarul de telefoane conectate si de lungimea mesajului. Mesajele compuse dintr-un singur SMS cu un singur telefon conectat se trimit la interval de 3 secunde. Daca vei conecta 3 telefoane, viteza de trimitere va fi de aproximativ un SMS / secunda. Poti trimite SMS-uri folosind direct reteaua smsadvert.ro cu o viteza superioara de pana la 10 SMS-uri / secunda.

  • Pot folosi aplicatia web pentru a trimite SMS-uri?

    Poti folosi atat aplicatia web cat si aplicatia mobila pentru a trimite SMS-uri sau pentru a face orice modificare in contul tau, acestea fiind sincronizate.

  • Cum pot importa contacte in aplicatie?

    In fiecare grup, aveti optiunea "Importa contacte", astfel veti putea incarca un fisier indiferent de format (.xls, .csv, .txt, ...), iar aplicatia va extrage numerele de telefon (fara duplicate) din acel fisier si le va adauga in grupul dvs.

  • Daca imi sterg aplicatia de pe mobil, voi pierde datele?

    Nu. Toate datele legate de contul tau (campanii, statistici, mesaje trimise, grupuri, contacte, facturi) sunt salvate in serverele noastre, astfel vei avea acces in orice moment la datele tale, atat prin aplicatia web, cat si prin aplicatia mobila.

  • Ce se intampla daca un dispozitiv se deconecteaza in timpul trimiterii?

    Daca un dispozitiv se deconecteaza, mesajele din campanie sau API vor fi trimise prin celelalte dispozitive disponibile, iar in cazul in care nu este nici un dispozitiv disponibil acestea raman in coada de mesaje pana in momentul in care un dispozitiv se va reconecta.